Stupid, stupid girl :lolz:

Thanks to Encik Guru, now I know that I can get to Harmoni shelter via Pasar Baru, and thus, can save 8.000 rupiah a day πŸ˜€ . Okay, I’m so left by the train (aka ketinggalan kereta πŸ˜› ) but the most important thing is: now I know.

Nice and cheap, yes, but this brand new route can take much longer time. Like yesterday. I had to wait for soo long before the bus finally arrived. And didn’t get any seat 😦

Cut to the part where someone rose from his seat and gave it to me. Ah, thank God! But that’s where the foolishness started.

Feeling so sleepy, I closed my eyes, thinking that there was still plenty time to rest before I arrived in Polda Metro Shelter.

Sounds began to fade, and I began to think..

What if this wasn’t inside transjakarta but a subway in London?

And I were not a girl who would start her bachelor’s degree this fall, but a girl taking her master’s in UK?

Would I be confused if I opened my eyes and it was all true?

And I did open my eyes and..

I missed my shelter!! Again!!!

What a stupid, stupid girl :lolz:

What so funny was the fact that I did feel confused when I opened my eyes. The difference is, it wasn’t even in UK and I was still the same me, nothing had changed πŸ˜†

But the journey through the tunnel near CBD Sudirman was definitely amazing. I felt like flying and I did let my hand stretched out. Well, a little bit πŸ˜‰ because I was shy πŸ˜›

Advertisements

19 thoughts on “Stupid, stupid girl :lolz:

  1. What if this wasn’t inside transjakarta but a subway in London?
    And I were not a girl who would start her bachelor’s degree this fall, but a girl taking her master’s in UK?
    Would I be confused if I opened my eyes and it was all true?
    saya doakan deh jeng… semoga kesampean.. amien..

    And I did open my eyes and..
    I missed my shelter!! Again!!!
    maaf… tapi saya ngakak ini jeng..

  2. hehehe, nice.. jadi senyumsenyum pas baca, padahal tadi -karena beberapa kejadian- bawaannya udah butek sahajah.. makasiyh, jeng πŸ˜€

  3. diah says:

    eh itu lewat trowongan naik ojek ya? kayaknya lebih seru kalo sambil berdiri tuh merentangkan tangannya hehehe *titanic mode on*

  4. @ udin:
    Allahumma amin… πŸ˜€ Thanks yah

    πŸ˜† hehehe, gpp, gpp… tertawalah sebelum tertawa itu dilarang. Kalimat ini kok terasa familier ya :lolz:

    @ eva:
    hey what’s up? cheer up, girl, cheer up πŸ˜€

    @ diah:
    πŸ™‚ gut idea! *haiyah* hehehe

    @ heri:
    hehehe πŸ˜€ 😳

  5. sesaat sebelum kamu telp and bilang kelewatan,( karena keasyikan ngerumpi) pancinya masakannya gosong, jadi setelah kamu telp aku ma temen, sibuk ngrebus panci yang gosong T-T

    hey, tgl 18 libur kan…tapi chayanku cuti yak?? terus dia piye kosannya? dulu pas dia yang cari kosan aku yang cuti sekarang malah kebalikannya…

    oh iya, buku yang keliling eropa dengan 1000 dolar itu, kubilang rada g applicable, lebih rasional tetralogy laskar pelangi, soalnya si penulis sangat mengandalkan kenalan di luar sana, walopun mungkin gapapa juga sih, cuma kalo ngrepotin orang kan g enak ya…

  6. flowflow says:

    hahahahahahaha
    kebablasan kok hobi…

    eh eh, belum tau tuh terowongannya. kek gimana?
    mungkin bisa di poto kapan2 trus di posting.
    penasaran..
    ^_^

  7. tenang, tenang…

    Cik nak ke Melbourne??

    tadi itu cuma hayal kok Cik πŸ˜›

    sudah jelas to, di telepon. sori menimbulkan kehebohan di pagi hari. lho, padahal aku kalem wae lho ngomongnya, hahaha πŸ˜€ *ditimpuks*

  8. holydee says:

    tak lah kalo ke melbourne, kalo ke jakarta hayukkkkk…apa sih yang enggak buat mraz ( halah, padahal kemaren baru aja mendeklarasikan “cinta aiken!!”)g konsisten, eh kata kay-leen..there’s something between dee and those gay people…(iki jare akan dijadikan judul blog gara2kecenderungan menyukai pria gay , WAKSSSSS!!!!

  9. hwakakakakkakakakakkakakakkakaka

    *extreme laugh*

    padahal tadi malem itu ngobrolnya kacaw, ternyata ada yang lebih kacau πŸ˜€

    btw, yang kalap Mraz banyak bgt loh.

    kemarin waktu SMS galih balesnya cepet bgt,
    “JASON MRAZ?? kapann?? berapa??”

    hahaha, itu anak mikir opo tho.

    eh, ni aku ngomong apa sih?

    *undur diri*

    *larilari*

  10. jason mraz konser di indonesia..??

    ada yg bilang seh klo pas di singfest Jason Mraz tahun depan punya rencana bikin tur keliling asia tenggara,,the problem is does Mr. Mraz aware that indonesia is part of south east asia…. πŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s