……………………

what the **** are you trying to tell me?

do you think i still care about it?

wrong. way wrong.

after all this time you should’ve changed.

yes, you.

all of you.

my once beloved.


Emo Graphics Comment hi5.

Advertisements

2 thoughts on “……………………

  1. kok dirimu selalu menemukan gambar yang lucu-lucu gitu sih, hihihi…

    dan aku selalgu gagal meng-insert gambar di postku, uh…

    ada apa nih kok marahmarah gini?

    ayo ngadem di bawah ujan… eh tapi langitnya cerah banget je… (^_^)d

  2. chang'e says:

    ^^ klik aja link di bawah gambar itu, dee

    mendinginkan kepala di bawah hujan, bisa-bisa hasilnya bukan kepala dingin tapi jadi panas karena demam, hehehe..
    tapi, that sounds beautiful ya.

    gimana kalo ngadem di bawah pohon saja?
    itu, pohon ceri yang ditanam arai di dekat pagar?
    hehehehehe….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s